Heeft u een klacht? Praat erover met uw huisarts.
In onze huisartspraktijk proberen wij u zo goed mogelijk te helpen. Wanneer u toch ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt op het spreekuur. Wij proberen het dan samen met u op te lossen. Eventueel kunt u via Mijngezondheid.net een bericht naar ons sturen. Dan is de informatie goed beveiligd verzonden.
Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijns Zorg (SKGE)
Komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris die samen met u naar een oplossing zoekt. De klachtenfunctionaris probeert te bemiddelen zonder partij te kiezen. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt uw klacht indienen door een mail te sturen naar info@hcdo.nl. Of bel met de klachtenfunctionaris 0570-501770.
Geschilleninstantie Huisartsenzorg
Komt u ook met de klachtenfunctionaris niet tot een oplossing, dan kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de Geschilleninstantie Huisartsenzorg. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Voor meer informatie kijk op www.skge.nl.
Heeft u een tip?
Met uw tip kunnen wij de dienstverlening in onze huisartspraktijk naar een hoger plan tillen. Geef uw tip door aan uw huisarts of aan de assistente.